vrijdag 31 januari 2014

all about the hurr.

Hoi allemaal!



Ik hou ervan om naar de kapper te gaan. Vooral als de kapster lange nagels heeft en je hoofd goed kan masseren. Ik haat het echter om thuis te komen met tien centimeter minder haar. Zeker omdat ik al enkele jaren lange haren wil hebben. Nu had ik het dan ook al een jaar uitgesteld, maar nu besloot ik dat het tijd werd om eens terug te gaan. Kijk je verder voor het resultaat?

Ik had me al voorgenomen dat er een stuk af ging. Mijn punten waren zo kapot dat het niet anders kon, maar ik had er al vrede mee genomen. De hele week heb ik me erop voorbereid (drama queen I know) en vandaag was het dan eindelijk zo ver. Mijn idee: als mijn haar maar gezond is.









Links is voor, rechts is na. Zoals je ziet is het nu veel rechter geknipt. Een rechte lijn vanonder in plaats van in een punt. Jawel, origineel was mijn vorige kapsel in een punt geknipt. Nu zag het er niet meer uit. Al die lange plukken die eruit kwamen, waren mij niet eens opgevallen. 

Er is niet veel vanaf gelukkig! Tot mijn verbazing waren mijn haarpunten nog in betere staat dan ik dacht. Ik ben er supertevreden mee! Nu zijn mijn haren gezonder en mooier afgewerkt. Alleen nog hopen dat het vlot gaat groeien!

Hebben jullie ook zo een angst voor de kapper?

Overmorgen komt er een artikel online met 15 tips voor langer en gezonder haar. Stay tuned!

xx Eva

Geen opmerkingen: