vrijdag 17 januari 2014

1701.

Hoi allemaal!



Ondanks mijn examens heb ik gelukkig nog genoeg tijd om naast het leren nog leuke dingen te doen.

Lees verder om te weten hoe mijn dag eruit zag!




Tijdens het leren nog even een lekkere chocolademelk gemaakt met extra veel slagroom.  Hmmmm!



In mijn pauze ging ik naar Maaseik en heb ik in de Blokker deze superhandige sieradenkast gekocht. Deze had ik voorbij zien komen in een video van Vera Camilla. (veracamilla.nl)

Zoals je ziet; superhandig als je juwelen altijd in de knoop of kwijt geraken!! Beste aankoop van dit jaar!

En nog lang niet vol ;)

Prijs: €69



Vanavond ben ik naar de bioscoop gegaan met mijn mama om eindelijk 'Marina' te zien. Wat een film! Zeker een aanrader!!

Hoe was jullie dag? :)

xx Eva


2 opmerkingen:

Unknown zei

Zo'n juwelenkastje heb ik ook dringend nodig! Nu weet ik waar ik zoiets kan vinden :D

Unknown zei

Jazeker! in de Xenos in Nederland en in de Casa hebben ze ook varianten! :)