vrijdag 24 januari 2014

white by my side.

Hallo allemaal!



Het was in de winter al helemaal in en de trend zet zich ook verder in de lente. Whites everywhere. Het is totaal niet nodig om elke winter er bij te lopen alsof je net van een begrafenis komt - lees: zwart. Wit is helemaal in.


Begrijp me niet verkeerd, IK HOU VAN ZWART! Wanneer je me op straat ziet, is de kans heel klein tot onbestaande dat ik niks zwarts aan heb. Meestal combineer ik zwart met wit, ik weet het, not everyone's cup of tea. Maar ik vind het netjes! 

Wit is echter rustiger, kalmerender. Wanneer ik ooit mijn huis ga inrichten, zal het ook groterdeels wit zijn. Ik hou van het minimalistische.







En wit was al erg hot in de winter. Maar laten we toegeven, in de Lage Landen hebben we nog niet echt veel gemerkt van winterweer. Waar blijft die sneeuw? Wat overigens niet betekent dat ik mijn pyjama, dekentje en warme chocomelk met bergen slagroom nog laat staan… Ik wacht nog vol ongeduld op het witte seizoen, dus waarom mijn outfits daar niet al op baseren?

Maar de lichte kleuren komen dus zeker terug in de collecties voor de lente. Je kon ook al over de trend lezen in de Flair van deze week. De nieuwe collecties liggen al vanaf februari in de winkels, dus let's beat the mob! Laten we nu al maar wat inspiratie opdoen en voorbereid de winter beëindigen aan de lente beginnen.










Wit is overal. Zowel bij de designermerken als bij de low budget winkels. Wit staat dan ook iedereen. Het is niet zo dat witte kleding je verdikt als je het juist combineert. Zowel stof als model als tint maken dat je er breder of smaller uitziet. Wit is ook een hele veelzijdige kleur. Combineer het met zwarte laarsjes of een leren jack en het is stoer, draag een wit kanten kleedje met hakken of ballerina's en het is onschuldig. Je kan er alle kanten mee op. Daarnaast brengt wit je bruin getinte huidskleur naar voor, wat natuurlijk een mooi extraatje is in de lente!

Enkele van mijn favorieten:




























































































Jawel een bikini en een zonnebril, a girl can dream right?!

Wit hoeft dus ook niet per se spierwit te zijn, al is het wel mooi. Ik blijf de combinatie zwart - wit leuk vinden, maar gewoon totaal wit vind ik ook iets hebben en ga ik ook zeker proberen. Al deze items zijn van H&M, Zara, Bershka of River Island. 

Zullen jullie deze trend uitproberen?

xx Eva


Geen opmerkingen: