woensdag 22 januari 2014

catrice limited edition: Celtica.


Hallo allemaal!



Nu in de winkel; de nieuwe limited edition van Catrice genaamd 'Celtica'. Deze collectie gebaseerd op de Keltische kunst ligt al sinds deze maand in de winkel en zal er tot februari blijven zolang de voorraad strekt. Ik neem samen met jullie een kijkje naar de nieuwe producten.



Catrice zelf beschrijft de collectie als volgt:

"Mystiek. Magisch. Celtica. Vloeiend zijde, fijn kant en laagjes van fijne tule veroveren de catwalks dit seizoen. Haute Couture jurken betoveren het publiek en zorgen voor een vrouwelijke, romantische wereld met zachte, bijna transparante details. Keltisch geïnspireerd en daarmee gebonden aan de natuur en omgeven door een vleugje mysterie. Limited Edition "Celtica" by CATRICE weerspiegelt deze trend in beauty items van half januari t/m eind februari 2014. Taupe, paars en lavendel worden gecombineerd met fris perzik en helder koraal. De absolute must-have van deze Limited Edition is de Multicolour Highlighter met een mat, licht parelglanzend effect die de huid laat stralen. Celtica - by CATRICE."



Mooi, laten we kijken naar de producten.





BAKED EYESHADOW
C01 Paralilac | C02 LOVEnder | C03 Celtic By Nature C04 The Secret Door










Mooie rustige tinten! Ik vind ze heel mooi en ik heb ze in de winkel al op mijn hand getest. Erg gepigmenteerd en een hele zachte structuur. Eva likes!

Prijs: €3,89






CREAM TO POWDER BLUSH
C01 Pinxadoxa | C02 Love, Peach and Harmony






Ook twee nieuwe blushes, een roze tint en een perzikkleurige. Alweer, leuk bedachte namen en mooie kleurtjes.

Prijs: €3,99




MULTICOLOUR HIGHLIGHTER

Wauw deze highlighter ziet er echt wel mooi uit!! Wat een verschillende tinten. Ik ben alvast benieuwd naar het effect van deze combinatie. Ik vind de prijs hiervan trouwens nogal hoog, vergelijkend met de gemiddelde Catriceprijzen.

Prijs: € 5,59





 SHEER LIP COLOUR
C01 Pinxadoxa | C02 Love, Peach and Harmony |C03 Celtic By Nature

Valt jullie iets op? De namen van de lippenstiften matchen met de kleuren van de blushes én van de oogschaduw. Des te gemakkelijker om kleuren die bij elkaar gaan te combineren! Goed bedacht Catrice! Deze kleurtjes vind ik zelf niet zo leuk, vooral nude draag ik nooit aangezien ik dan altijd denk 'Doe dan niks op'. En ik weet het, dat is niet hetzelfde, maar ik vind het niet zo een leuk effect.

Prijs: €3,99




 ULTIMATE NAIL LACQUER
C01 Paralilac | C02 Pinxadoxa | 
C03 Love, Peach and Harmony |C04 LOVEnder

Ook alweer nieuwe nagellak, weer matchend met de rest van de collectie. Ik zal er geen van kopen omdat ik de kleuren niet zo spannend vind.

Prijs: €2,99




CELTIC NAIL FLAKES

En alweer gaat Catrice voor het 3D effect. Deze kleurenmix moet je aanbrengen op je natte nagellak. Zo verkrijg je een effect als gebroken glas. Ik ben benieuwd!!

En dat was de hele limited edition collectie "Celtica". 

Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, laat weten in de comments wat je van de collectie vindt en of je er iets van gaat kopen.

xx Eva


Foto's: Catrice

2 opmerkingen:

Femke zei

Hoi Eva!
Heb de nagellak C03 gekocht en deze is echt geweldig :-) Blijft ook nog eens lang zitten. Ben nog aan het twijfelen of ik de bijpassende blush ga kopen, maar denk uiteindelijk van wel. Xx Femke

Unknown zei

Oh leuk!! Ik vind het ook fijn dat Catrice dat al voor je combineert, dan weet je natuurlijk al dat het mooi samen zal gaan! :) xx