maandag 27 januari 2014

l’oréal paris studio line #TXT supersizing spray: the bomb.


Hallo allemaal!



Dit product is the bomb! En het verdient dan ook een hele blogpost! Eender welk product nog maar iets vermeld van textuur creëren of volume maken krijgt mijn aandacht. En vaak falen ze jammer genoeg. Maar deze L’Oréal Paris Studio Line #TXT Supersizing Spray is zeker het geld waard (en een mond vol!). Kijk snel verder voor het effect!





Dit is hoe mijn haar eruit ziet wanneer ik het de avond ervoor heb gewassen. Ik weet trouwens dat het er ontzettend droog uitziet, maar dat komt door een trucje wat ik heb uitgeprobeerd maar dit keer niet helemaal gelukt is. En over het algemeen mag ik niet klagen, mijn haar is niet erg plat. Ik doe er na de wassen altijd volume mousse in dus dat scheelt ook al. Maar extra volume kan nooit kwaad, toch?







Ik spray het eigenlijk gewoon door mijn haar. Ik hou een pluk omhoog en spray daar wat rond en ik kneed er in. Ik denk ook niet dat er een echte manier is om dit te doen. Als het er maar in zit, toch?




En hier zie je het resultaat, een stuk volumineuzer!





Voor & na, misschien niet heel duidelijk maar je kan zien, een heel verschil! Het enige nadeel bij dit product vind ik dat je het voelt zitten. Wanneer je met een borstel of je vingers door je haar gaat, heb je hetzelfde gevoel als met een droogshampoo. Ook de dagen erna voel je het nog zitten. Niet echt vervelend maar ook niet prettig. Misschien dus best bewaren voor die laatste dag voor het wassen waar je haren al heel plat liggen en niet meer fijn hoeven te voelen. 



De spray kost tussen de €5 en €7 en is te koop bij Kruidvat.

Zullen jullie hem gaan kopen?

xx Eva



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waauw ziet er heel goed uit! Deze ga ik sowieso ook eens proberen

Unknown zei

zeker doen!! :) xx