donderdag 23 januari 2014

wishlist.



Hoi allemaal!!

Ik weet het, ik weet het. Kerstmis is gedaan en ook mijn verjaardag was pas nog, in oktober. Maar toch, a girl can dream right?


Ik heb een lijstje gemaakt van enkele producten die ik heel graag zou krijgen. Misschien stiekem als herinnering aan zij die van mij houden (hint hint) haha maar vooral gewoon om jullie te tonen welke producten ik interessant vind. Ze zijn zowel beauty- als fashiongerelateerd. 

Kijken jullie mee?




CHANEL VITALUMIERE AQUA

Deze foundation wou ik eigenlijk al voor mezelf kopen. Ik had een bon van de Ici Paris XL voor €20. Ik had eindelijk besloten dat ik voor deze zou gaan, en niet voor de Dior BB Cream. Dat was nogal een dilemma. Daar aangekomen vroeg ik de verkoopster om de juiste kleur te helpen kiezen. Ze reageerde meteen dat de Dior BB Cream een betere keuze zou zijn. Ik heb haar raad gevolgd en voorlopig is dat met spijt. Ik ben voorlopig niet tevreden over de Dior BB Cream, zeker niet in vergelijking met de Garnier BB Cream. Deze zit in mijn dagelijkse routine en werkt - vind ik - net zo goed of zelfs beter als de Dior BB Cream. Maar nogmaals, misschien ben ik te voorbarig.

Hoe dan ook, deze foundation is nog steeds niet verdwenen van mijn lijstje! De verkoopster raadde deze af omdat je deze met een kwast en veel tijd moet aanbrengen. Ik ben dan wel een gemakzuchtig meisje, maar ik vind het effect van deze foundation er bij YouTubers altijd heel mooi uitzien. Ooit misschien dus.




COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION CONCEALER

Al zo veel YouTubers hebben vol lof gesproken over deze concealer. Helaas enkel te verkrijgen in Engeland. Maar ik verzeker je dat deze bij mijn volgende trip naar Londen in mijn winkeltasje belandt!



URBAN DECAY NAKED 3 PALETTE

Jawel, Urban Decay heeft naast hun prachtige Naked, Naked2 en NakedBasics paletten een nieuw palet samengesteld. Dit keer met aarde- en rozetinten. De meeste zijn met glitters maar er zijn ook enkele matte kleuren bij. WOW!



REAL TECHNIQUES BRUSHES

Samantha en Nicola Chapman zijn de ontwerpers van deze collectie make-upkwasten. Ik had ze op mijn lijstje voor mijn verjaardag staan maar tevergeefs jammer genoeg. Ik vind de kleuren erg mooi van de kwasten maar vooral de kwaliteit is blijkbaar heel goed.


PHILOSOPHY MICRODELIVERY PEEL

De combinatie van deze twee producten zou zorgen voor een zijdegladde huid. Heel fijn! Jammer genoeg kost dit pakket €65 en dat heb ik er nu net niet voor over. Deze zal dus nooit in mijn kast verschijnen.



GUCCI GUILTY

Deze parfum zit ook in de Vivabox die ik voor mijn verjaardag gekregen heb van mijn mama. Met de bon ga ik waarschijnlijk deze kopen, al heb ik de andere staaltjes nog niet allemaal geprobeerd.



TED BAKER MAKE UP BAG

Sinds ik Zoe Sugg met een make-up tas van Ted Baker zag, ben ik er al naar op zoek. In Maasmechelen Village hebben ze een Ted Baker Outlet en daar ga ik regelmatig even kijken of ze mooie tassen hebben. 




 ARROW BRACELET

Dit soort armbanden vind ik erg leuk! Daarnaast gaat het heel goed bij mijn rosé horloge.


 


TRIANGLE IPHONE CASE

Een van deze alsjeblieft! Zo mooi! Ik denk dat vooral de middelste mooi is bij mijn witte Iphone, wat denken jullie?



BEANIE

Leuk voor een keertje maar vooral erg grappig! Als je de film Mean Girls ooit gekeken hebt (en wie heeft die nu niet gezien?!), snap je waarom deze beanie zo hilarisch is!




RAYBAN CLUBMASTER

Oh ja, een Rayban zonnebril wil ik ook al lang! En dit model spreekt me het meest aan, niet zo een voor de hand liggende als de Wayfarer (al vind ik die ook echt heel mooi!). Liefst bruin gemêleerd.




ERNEST HORLOGE

Tenslotte op mijn lijstje; een mooie zilverkleurige horloge. Ik heb een rosé gouden horloge maar ik draag niet altijd rosé gouden juwelen. Deze zou daarom mooi staan bij zilveren kettingen en ringen. 

En dat was mijn voorlopige wishlist, wat staat er op jullie lijstje?

xx Eva 


2 opmerkingen:

Unknown zei

Al die make up spullen staan ook op mijn wishlist ;)

Unknown zei

So much alike! :D