zondag 26 januari 2014

the body shop sale: haul.

Hoi allemaal!


The Body Shop ken je wel. De geweldig ruikende romige body butters hebben al een plaatsje gevonden in de kast van elk meisje die zich graag verwent. Toegegeven, geen goedkope winkel. Maar, en ik weet niet hoe het komt, ik slaag er toch elke keer weer in te genieten van serieuze kortingen. Vandaag kreeg ik een telefoontje van mijn mama waarin ze me vertelde dat The Body Shop in Genk voor de laatste keer open was. Dit betekent maar één ding: massale afprijzingen. Op elk artikel was er 50% of 70% korting. En hey, call me crazy, maar dat is reden genoeg om even een studiepauze te nemen.

Mijn buit: een grote pot Blueberry Body Butter, een White Musk handcrème, de Tea Tree Cleanser en een rode lippenstift. En dat voor - jawel - €23,50!! Terwijl je anders €16 mag neertellen voor een body butter alleen, heb ik nu 4 producten gescoord voor €7 extra. Ook nog allemaal full size producten! Kijk verder voor mijn aankopen.




BLUEBERRY BODY BUTTER

Ik ben gek op blauwbessen. Sinds enkele jaren hebben we een struik in de tuin staan waar deze aan groeien. Wanneer je me eens niet vindt in de zomer, ik ben waarschijnlijk aan het smullen bij die struik! En toen The Body Shop er dan nog eens een body butter van uitbracht, kon het niet meer op. 



Blauwbessen, dus een fruitige geur. De crème is erg romig en dik. Best dus aanbrengen in de avond wanneer je niet meer in die strakke skinny moet. Ik smeer altijd een royale laag op mijn benen en armen na het douchen en kruip dan lekker mijn bed in. Mijn benen zijn nooit droog of gedehydrateerd. Zeker een aanrader! (Ook de mangoversie is een hit!)

Prijs: €16,- (50% eraf en dus €8 voor betaald!)




WHITE MUSK MOISTURISING HAND & NAIL CREAM

Deze handcrème heb ik gekocht voor mijn mama, want zij houdt van de White Musk lijn. Ik heb hem zelf toch ook even geprobeerd en YUM! Misschien had ik hem toch voor mezelf moeten houden! Maar ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag handcrème gekregen van mijn vriendinnen van The Body Shop. Die is nog lang niet op en ruikt ook heerlijk. Als deze handcrème nog maar een klein beetje vergelijkbaar is met die ik al heb, werkt hij ook supergoed!

Prijs: €10,- (50% eraf en dus €5 voor betaald!)




TEA TREE SKIN CLEARING FOAMING CLEANSER

De Tea Tree lijn van The Body Shop heb ik al een tijdje gebruikt en nu besloot ik de full size cleanser te kopen. Deze gebruik je om 's avonds je make-up van je gezicht te halen. Ik gebruik cleansers altijd samen met mijn Clarisonic (Als je niet weet wat een Clarisonic is, mijn vriend noemt het een tandenborstel voor je gezicht :D. Maar hier zal ik later uitgebreider over schrijven.). 



De geur is zeker niet de meest aangename maar het doet zijn werk en dan ben ik tevreden. Tea Tree werkt trouwens goed voor puistjes, wat altijd een mooie bonus is. Het is een schuimig product, wat ik altijd heel aangenaam vind.

Prijs: €9,- (50% eraf en dus €4,5 voor betaald!)




COLOUR CRUSH LIPSTICK 
101 Red Siren

En naar aanleiding van mijn vorige post, een rode lippenstift. Ik werd weer helemaal verliefd op de rode kleur en ik was toch echt niet tevreden met de kleur van die foto's. Daarom; een nieuwe poging. 

Prijs: €12,- (50% eraf en dus €6 voor betaald!)




En dat waren alle producten die ik gekocht heb. Later belde ik mijn mama nog eens - die in Genk werkt - om te vragen of ze nog wou gaan kijken voor de Honey Bronze Bronzing Powder, aangezien ik daar al veel goede reviews over had gehoord. Jammer genoeg was die al uitverkocht. Maar ik ben erg blij met deze producten!

Ik raad jullie trouwens allemaal aan, als je fan bent van The Body Shop, om je aan te melden voor de klantenkaart. Dat kan gewoon in de winkel. Bij elke aankoop die je doet, krijg je punten. Wanneer je 50 punten hebt, krijg je €5,- korting! Niet niks!

Wat zijn jullie favoriete producten bij The Body Shop?

xx Eva



Geen opmerkingen: