zaterdag 1 februari 2014

primark, vero moda, zara haul.

Hoi allemaal!




Voor mijn laatste examen had ik veel tijd. Daarom besloot ik met mijn mama een voormiddagje naar Eindhoven te gaan om te winkelen. Daar is namelijk een tijd geleden de grootste Primark van de Benelux geopend. Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht heb.



VERA MODA



We gingen eerst naar Vero Moda en daar vond ik al meteen een blousje. Ik kan je trouwens al zeggen dat 90% van mijn aankopen blousen zijn. Deze is grijs gestreept met een leren zakje. Op de kapstop ziet deze er kort en breed uit maar hij valt heel afslankend en lang. Deze kostte ongeveer €25.


ZARA



Vlak daarna kocht ik in de Zara deze blouse. Ik had al vaker deze gepast en nu eindelijk ook gekocht. Hij is lichtroze en heel zacht. Hij is hier al een beetje gekreukt omdat ik heb twee dagen gedragen had. Voor €25 te krijgen bij Zara.


PRIMARK 



Deze blouse was de duurste van de Primarkaankopen, namelijk €16. Als je nog nooit in Primark geweest bent, zullen de prijzen je verbazen. Op de schouders zitten er een soort steentjes.





Ik kocht twee dezelfde T-shirts in verschillende kleuren. Het zijn heel simpele tops maar er zijn wel wat patroontjes op. Leuk voor de lente en zomer.

De witte kostte €3, de roze kostte €6




Ook deze trui kocht ik daar. Een blauw gestreepte trui voor €8. Heel comfortabel en sluit fijn aan.




Ook deze top ziet er in het echt mooier uit dan op de foto. Hij is wat langer en sluit beter aan dan je hier ziet. Hij kostte als ik me niet vergis €6.




Statement kettingen zijn helemaal in. Deze vond ik in Primark voor €8. Dezelfde zou je in Zara kunnen vinden voor €25. Ik vond hem heel mooi en speciaal en voor dat geld kan je hem moeilijk laten liggen natuurlijk. Er waren trouwens nog andere mooie.




Ook deze sjaal kocht ik in Primark voor €3 (geloof ik). Crèmekleurige sjaals passen zowat overal op en maken een outfit een stuk mooier.




Hier een overzichtje van alle kleine dingetjes die ik nog gevonden heb. Ik zal ze korterbij één voor één laten zien.





 Deze twee kaarsjes vond ik voor elk €1 bij Primark. De linkse heet Fresh Cotton en is echt een geur waar je van moet houden. De rechtse is Vanilla. Altijd goed dus.





Primark verkoopt ook make-up. Ik kocht een dubbele gebakken oogschaduw met bruin en roze voor €1,50. Linksonder zie je de swatches ervan. De bruine kleur is erg gepigmenteerd. De roze is vooral glitters. Dat zie je niet op de foto maar het roze komt niet erg goed door.




Altijd handig voor in je hakken. Mijn hakken zijn namelijk altijd net te groot (ik heb twee verschillende voetmaten) en deze blijven goed plakken. Ook voor €1,50.




Ik zocht al een tijdje een drinkbeker voor in de les, maar vond nooit een leuke. Deze had een vriendin al gekocht en vond ik erg leuk. Ik wilde echter niet dezelfde dus ik ging op zoek naar een andere, maar er waren geen andere en dus kocht ik deze maar voor €4.




Ten slotte kocht ik in Primark twee leggings met fleece in. Daar had ik al veel over gehoord omdat je zo lekker warm zijn. Voor €4 elk.




Dan kocht ik snel voor we moesten vertrekken nog even deze borstel voor Clarisonic. Je moet ze eigenlijk om de drie maanden vervangen maar omdat het zo duur is, probeer ik het toch altijd wat langer met een borsteltje te doen.

En dat waren al mijn aankopen. Een succesvol namiddagje dus! En als we langer hadden kunnen blijven had ik misschien nog wel meer gekocht. Eindhoven is een hele leuke stad. Probeer wel te vermijden om op woensdag, vrijdag of zaterdag naar Primark te gaan. Het was nu, op een dinsdagvoormiddag, al vrij druk. Jullie mogen trouwens altijd laten weten of jullie willen zien hoe ik mijn aankoopjes combineer.

Waar winkelen jullie het liefst?

xx Eva


Geen opmerkingen: