woensdag 12 februari 2014

ted baker make up bag.

Hoi allemaal!






In een van mijn eerste artikelen vertelde ik dat ik al een tijdje mijn oogje op de Ted Baker make-up tassen gericht had. Ik ben nog eens een kijkje gaan nemen in de outlet winkel van Ted Baker in Maasmechelen Village en vond daar deze beauty. En ik was verkocht. Je zou voor minder.



Na al dat studeren verdiende ik wel een cadeautje. Dus besloot ik iets van mijn wishlist af te vinken.Zo ziet de toilettas eruit. Licht poederroze met een grote crèmekleurige strik, afgewerkt met rosĂ© details. Love it. Er is niks aan deze make-up tas wat ik niet mooi vind. Oorspronkelijk kostte deze toillettas €40. In de outlet winkel betaalde ik er €20 voor. Hij is gemaakt van een soort plastiek. Dat materiaal gebruikt Ted Baker trouwens met al hun accessoires, van tabletsleeves tot handtassen tot ballerina's.







Grappig kaartje; "Give a little something to someone very sweet, but bare in mind that giving can be a two-way street". Ik hou ervan dat Ted Baker je waar voor je geld geeft. De ritssluiting is chic afgewerkt en ook aan het kaartje is aandacht besteed. Dat onderscheidt een luxueuze toilettas toch van een van de H&M of Hema.




En dat is nog niet alles van de awesomeness van mijn nieuwe aankoop. Kijk hoeveel er in past! Mijn make-up tasje en Tangle Teezer passen er gemakkelijk samen in. Er is daarnaast nog plek voor verzorgingsproducten. Ik doe mijn make-up liever niet rechtstreeks in de Ted Baker tas, dan wordt hij minder snel vuil.




Ik ben echt zo blij dat ik deze gekocht heb. Ga zeker eens langs bij Ted Baker in Maasmechelen Village om dealtjes te scoren! Je zal versteld staan van de afprijzingen! 

Zijn jullie klanten bij Ted Baker?

xx Eva


Geen opmerkingen: