woensdag 19 februari 2014

haul.

Hoi allemaal!




Nu ik een blog begonnen ben, heb ik natuurlijk een excuus om extra veel te winkelen! Haha nee hoor, ik wilde sowieso al een tijdje een nieuwe leren jas. Kijk snel verder om te ontdekken wat ik nog kocht!









ZARA SKORT

Dit zie je veel in de voorjaarscollecties. Shortjes die lijken op rokjes aan de voorkant, maar waarbij het achter duidelijk is dat het wel degelijk een shortje is. Een skort (skirt-short). En zoals je in de vorige blogpost al kon lezen; deze kleur moet deze lente in je kast hangen. Dus ben ik meteen op zoek gegaan! Bij Zara vind je veel in deze tint, dus keuze zat! Uiteindelijk ben ik voor deze skort gegaan, ondanks de iets te hoge prijs van €29,95.



BERSHKA LEREN JACK

Zwart is altijd moeilijk te fotograferen maar ik denk dat je het wel kan zien. Bershka maakt altijd fijne leren jasjes. Deze is zeker niet erg warm en voor dit weer eigenlijk nog te fris. Voor de lente is deze echter perfect. De rits is schuin en er zitten structuurtjes op de schouders en onderaan. Het is natuurlijk geen echt leer, maar dat kan je ook niet verwachten voor €39,95.



H&M KETTING

Ja ja, ik weet het. Ik heb al zoveel kettingen. En ik heb er de laatste tijd ook niet op bezuinigd. Maaaaar toen zag ik deze en toen dacht ik - voor de zoveelste keer - dit is dan de laatste voorlopig! Hij is zilver en erg simpel. Dat maakt hem net zo mooi vind ik. Voor €7,95, wat ik zeker niet te veel vind.



H&M ARMBAND

Ook weer zo een simpel armbandje. Ik draag nooit armbanden maar deze is roségoud en past daarom mooi bij mijn horloge. Een beetje armcandy kan geen kwaad, toch? Deze kocht ik voor €2,95. 



RIMMEL STAY MATTE LONG LASTING PRESSED POWDER

Normaal gezien koop ik altijd L'Oréal True Match Powder, maar sinds de nieuwe verpakking vind ik dat hij héél snel opgaat. Daarnaast kruimelt het laatste beetje altijd tot brokjes die daarna uit het doosje vallen. Veel verspilling dus voor €15. Ik had al veel gehoord over dit poeder en besloot hem te proberen. Voor €10.

En dat was alles wat ik heb gekocht! Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

xx Eva

3 opmerkingen:

Unknown zei

Allemaal heel leuk en dingen die ik ook zou kopen! Vooral Rimmel Stay Matte poeder wil ik ook al heel lang proberen :)

Unknown zei

Ja werkt goed Amber, maar jammer genoeg een hele rare geur :p doet me denken aan baby's hahaha :D

xx

Abigail Hardjoprajitno zei

Hi ik heb je genomineerd voor de Liebster award! De vragen kan je vinden op http://favoritethingsbyabi.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award.html