maandag 3 februari 2014

just another mirror.

Hoi allemaal!


In mijn tweede blogpost vertelde ik je er al over; ik heb een sieradenkast gekocht. En ik kan jullie allemaal aanraden hetzelfde te doen. Eerst had ik een bakje waar ik al mijn kettingen, oorbellen, ringen en armbanden in legde. Je kan het je al voorstellen; 1 grote knoop en rotzooi. Daarnaast is het helemaal niet zo dat alle juwelen daarin lagen, ze lagen overal. In de keuken was een bakje, in de badkamer, op mijn kamer enzovoort. Er moest dus iets veranderen.



Maar eerst: opruimen. Alle juwelen die ik niet meer droeg, heb ik op Facebook gezet en weggeven aan mensen die ze nog wilden gebruiken. Een hele goede tip die ik jullie allemaal kan aanraden. Ja natuurlijk heb je oude juwelen waarvan je altijd denkt 'Nee die doe ik niet weg, die doe ik ooit nog wel aan.' Maar doe je dat ook echt? Zo ja, zeker bijhouden! Komt altijd nog van pas. Zo niet, geef ze weg. Je maakt er anderen blij mee en jij hebt niet meer zoveel op te bergen.




Jammer genoeg heb ik de meeste dingen nog niet kunnen bezorgen aan de nieuwe eigenaars, maar als jullie dit lezen; geen zorgen, het komt eraan!




Ik had bij Vera Camilla de sieradenkast het eerst gezien. Ik was sowieso al van plan een spiegel voor mijn kamer te kopen, dus deze kast was perfect. Ik heb hem meteen gehaald bij de Blokker voor €69,-,  maar hij is ook te vinden bij Casa en Xenos, al kan de indeling dan verschillen. Vandaag laat ik je zien hoe ik die kast ingedeeld heb.

Zo ziet hij er vanbinnen uit. Je hebt ruimte voor ringen, kettingen, armbanden, oorbellen, horloges en wat je maar wil. 



OORBELLEN

We zullen beginnen met de deur. Bovenaan kan je je oorbellen allemaal ophangen. Er is plaats voor twaalf paar oorbellen, als je ze ophangt zoals ik het doe tenminste. Je kan namelijk ook twee oorbellen per gleufje doen, zoals aan de linker- en rechterkant. Niet ontzettend veel plek dus en voor 'knopjes' is het ook moeilijker. Maar het gaat. Wel mooi dat ze zo uitgestald worden. Zo heb je een duidelijk overzicht van wat je allemaal in de aanbieding hebt. Een klein winkeltje voor jezelf.

Six, H&M en Kruidvat



KETTINGEN

Onder de oorbellen is er plek voor kettingen en armbanden. Bofkont dat ik ben, heb ik ook vooral kettingen. Handig dus voor mij!

Six, H&M, Kruidvat, Accessorize en Bershka



RINGEN

Aan de rechterkant heb je vanboven plaats voor de ringen. Zielig he? Vijf ringen. De onderste drie horen namelijk samen. Maar dat betekent natuurlijk ook dat er weer een nood is aan winkelen. Mij hoor je niet klagen.

H&M en Six



NOG KETTINGEN!

En jawel hoor, nog meer ruimte voor je kettingen. Geweldig! Handig dat je ze ook kan verspreiden over enkele haakjes. Je krijgt hier twee rijen haakjes dus hier kunnen er nog veel bij. Al vind ik het zo overzichtelijker.

 H&M, Fossil, New Yorker, New Look, Six en Religion



ALLERLEI

Ten slotte het minst spannende vakje van allemaal. Hier kunnen je horlogen, armbanden en zonnebrillen terecht. Het enige horloge dat ik heb ligt hierbij en is van ASOS. Bij de kast van de Xenos kreeg je ook hulpstukjes om je armbanden en horloges op te etaleren. Dat krijg je er bij Blokker helaas niet bij.




En dat is hoe mijn kast eruit ziet, nu volledig ingericht. Hier nog even een sneak peek van mijn slaapkamer (spannend spannend).

Hoe bergen jullie je juwelen op?

xx Eva






Geen opmerkingen: