zaterdag 31 mei 2014

ootd: sunny day.


Hoi allemaal!



De blok is officieel bezig. Vrijdagmiddag heb ik mijn eerste en moeilijkste examen. Ik zit misschien wel vooral binnen in een legging en een T-shirt, maar dat betekent dan ook dan ik wat extra moeite doe als ik nog eens naar de buitenwereld ga! Vandaag laat ik jullie mijn Outfit Of The Day zien!





Ik droeg een simpele romantische outfit met roze en witte accenten. Waarschijnlijk mijn meest gebruikte kleuren de laatste maanden. Het roze rokje is van H&M en herken je misschien van mijn blogpost over Miranda Kerr's collectie. Je zou het misschien niet zeggen maar het is erg zwaar en van stijf stof. Dat vind ik wel een beetje jammer want dan valt het niet altijd zo mooi. Op sleehakken lijkt dit rokje me ook heel mooi. Daarbij draag ik nu een witte blouse, die waarschijnlijk van H&M komt, maar 100% zeker ben ik daar niet van. De ketting vond ik bij New Yorker vorige winter en de ballerina's zijn van H&M. Deze vind je nu in heel veel kleuren. Eerlijk is eerlijk, ik vind deze ballerina's niet zo leuk. Ze doen pijn, zijn een halve maat te groot en zorgen ervoor - naar mijn mening - dat het lijkt alsof je platvoeten hebt. Helaas!

Wat dragen jullie op zonnige dagen?

xx Eva

Geen opmerkingen: