woensdag 21 mei 2014

daily make-up routine.

Hoi allemaal!



Vandaag laat ik jullie zien hoe ik bijna dagelijks mijn make-up doe. Ik kies wel altijd voor een naturelle look, maar uiteindelijk heb ik toch altijd vrij veel op m'n gezicht. Kijk je mee?




Zo zie ik eruit zonder enige make-up op. Behalve die rode plek tussen mijn wenkbrauwen, is mijn huid is goede conditie. Yay! Ik heb natuurlijk wel enkele rode plekjes en zonder mascara zie ik er toch wel saai uit. Ik ga jullie wel al waarschuwen, het licht in mijn badkamer is erg geel. Je zal dus niet alle kleuren zo goed kunnen zien. Volgende keer zal ik hier beter op letten!




Stap één; foundation. Hier gebruik ik Bourjouis Healthy Mix Foundation met een Real Techniques Buffing kwast. De kwast zorgt ervoor dat je een gelijkmatige laag aanbrengt. Helaas heb ik geen foto gemaakt van mijn concealer, maar ik breng gewoon concealer aan op mijn kin, naast mijn neusvleugels, onder mijn ogen en tussen mijn wenkbrauwen. Hiervoor gebruik ik de Garnier Roll-on Concealer.




Daarna naar het poeder. hier gebruik ik nog de Rimmel Stay Matte poeder met een Hema kwast, maar zoals je al ziet is deze poeder helemaal uit elkaar gevallen. Soms heb je dat met poeders; ze werken prima maar als je dan het einde nadert, brokkelen ze ineens af en knoei je elke keer grote brokken kostbaar poeder. Heel jammer! Binnenkort zal ik jullie een tip geven om het poeder toch nog te kunnen gebruiken. Op deze foto's zie je niet veel zoals je al merkt, maar het is het idee dat telt.




Dan de blush. De kleur is sowieso erg licht, maar op deze foto zie je het echt amper. In daglicht heb je lichtroze wangetjes die er toch nog natuurlijk uitzien.




Dan breng ik de Maybelline Color Tattoo aan met mijn ringvinger. Ik weet het, het begint afgezaagd te worden. Door je ringvinger te gebruiken, breng je je oogschaduw zacht en gelijkmatig aan. Je ringvinger heeft namelijk de minste kracht.




Het echte verschil zie je hier, wanneer ik eyeliner gebruikt heb. Helaas is mijn Artdeco Eyeliner op, en gebruik ik nu de Essence Eyeliner Pen. Totaal geen aanrader. Ik heb hem drie keer gebruikt en hij lijkt nu al op en opgedroogd. Geef mij maar Artdeco!




Met een zwart Kohlpotloodje van Catrice vul ik mijn bovenste wimperrand nog in. Zo zijn mijn ogen intenser zwart. Ook onder breng ik een beetje aan tussen mijn wimpers.





En tenslotte is het tijd voor mascara. Mijn laatste nieuwe aankoop; de Maybelline Colossal Volume Express Cat Eye. Hier ben ik wel tevreden mee, maar of ik 'm nog eens zal aanschaffen? Dat zal ik nog eventjes moeten bekijken.




Ik maakte mijn look nog af met de Essence Longlasting Lipstick in een lichtroze kleur, en was daarna klaar. 




Voor.




Na.

Het verschil is er toch duidelijk, of niet? Dit is hoe ik me meestal opmaak, al ga ik ook vaak de deur uit met de helft ervan. Nu ik die slechte eyeliner heb, spreekt het me ook niet meer aan om veel ervan te gebruiken.

Wat gebruiken jullie dagelijks?

xx Eva

Geen opmerkingen: