dinsdag 15 april 2014

mini haul: action.

Hallo allemaal!



Vandaag een mini-shoplogje voor jullie. Want kennen jullie dat? Je gaat naar de Action en ineens is alles zo goedkoop dat je net zo goed dingen kan kopen die je niet écht nodig hebt. Ik ging eigenlijk voor skisokken en zonnecrème, wat ik allebei uiteindelijk maar gelaten heb voor het make-up rek. Want ik vond onderin een bakje met L'Oréal, Rimmel en Maybelline producten. Lipgloss, nagellak, lipstick, noem maar op. En alles aan €2,39. Niet te geloven! De kwaliteit van deze merken is meestal helemaal geweldig en kosten in Kruidvat dan ook vaak meer dan €10, wat bij mij niet helemaal meer in het budget thema valt. De Action zorgt altijd voor verrassingen dus ga zeker eens daar kijken voor je naar Kruidvat stapt.






Ten eerste kocht ik deze L'Oréal nagellak in de kleur 211. Het is een felrode kleur, al leek het in de verpakking eerder roze. Ja, ik heb al veel rood in mijn collectie, maar ach, het is €2,39, en het is toch weer een klein tintje anders! Ik ben trouwens erg enthousiast over het borsteltje. Het past bijna perfect op de grootte van mijn nagel. Ik heb ook maar één laagje hoeven aan te brengen voor voldoende dekking. Goed gedaan L'Oréal!







De lippenstift die ik kocht was van Rimmel in de kleur 850 Rouge. En dat is de enige manier om de kleur te beschrijven. Bij dit soort rood voel ik me veilig; het is iets donkerder en warm. Dit draag ik gemakkelijk naar buiten. De lippenstift glijdt gemakkelijk over je lippen en droogt ze niet uit. Ook deze kocht ik voor €2,39.





En dan kocht ik ten slotte nog de Andrélon Perfecte Puntjes Crème. Andrélon vind ik een heel fijn merk voor een kleine prijs. Dit product verdeel je over je handpalmen en breng je dan aan op de punten van je haar. Behalve een geweldig lekkere geur, zorgt het ervoor dat je punten er gezond en gevoed uitzien. Het maakt je haar ook helemaal niet vettig. Maar don't be fooled. Kapotte punten kunnen niet opnieuw één gemaakt worden. Eens kapot is altijd kapot. Maar ik kan me voorstellen dat je, door ze goed te voeden, ze langer intact kan houden met dit product. Deze crème kocht ik voor €2,25.

En dat was het al. Ik ben nog vrij flink gebleven! Ga zeker eens een kijkje nemen bij Action. Je vind er vaak spullen voor de helft van de prijs in vergelijking met Kruidvat. Zeker in de onderste schappen kan je soms schatten tegenkomen.

xx Eva


Geen opmerkingen: