zondag 13 april 2014

alexander wang x hm.

Hoi allemaal!




Groot nieuws uit designerland! Alexander Wang - the one and only - zal in november een collectie uitbrengen met H&M! Hij volgt onder andere Isabel Marant, Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Viktor & Rolf, Versace, Lanvin, Jimmy Choo en Sonya Rykiel.


Dat is meteen de eerste keer dat H&M samenwerkt met een Amerikaanse ontwerper. Wang maakte de samenwerking bekend via Instagram tijdens Coachella, een muziekfestival in Palm Springs, California. Hieronder kan je het filmpje zien.




Sinds 2007 staat Wang met zijn collecties op de runways die bekend staan om zijn urban stijl en zijn werk met contrasten. Zwart en wit staan dan ook centraal. Ideaal voor mij! Al zijn kledingstukken zien er moeiteloos en simpel uit, met het eventuele verrassende detail. Ook maakt hij ruim gebruik van accessoires. We mogen dus zeker uitkijken naar deze samenwerking! 




Er zal zowel een collectie voor vrouwen gelanceerd worden als voor mannen. En zowel voor kleding als voor accessoires. In 250 filialen en op de online webshop zal de collectie te vinden zijn vanaf 6 november dit najaar.




Zelf ben ik een grote fan van zijn collectie. Vooral de Rocco, zijn bekendste handtas, trok mijn aandacht. Ik kreeg vorig jaar voor kerst een handtas van mijn vriend die ik zelf uitgekozen had bij Pieces. Heel toevallig kwam ik er later achter dat hij geïnspireerd was op de Alexander Wang tas die zo populair is bij de celebs. Love it!

Iets om naar uit te kijken dus!

xx Eva

Geen opmerkingen: