zaterdag 22 maart 2014

slip it on.

Hallo allemaal!


Je hebt het misschien nog niet gemerkt, maar slip ons - of instappers zoals sommigen ze misschien alleen kennen - vind je nu in elke winkel, elke tijdschrift en zelfs op enkele runways. Zo een zes jaar geleden was het model van Vans nog erg geliefd bij tieners en jongeren. En het is helemaal terug; comfort wins over the stiletto!





Leuk dat je de slip ons in de meest creatieve patroontjes kan terugvinden. En dat je ze voor een klein prijsje kan vinden, valt ook weer erg mee! In de H&M zijn met de laatste collectie enkele nieuwe modellen binnen gekomen die je voor €20 kan scoren. Zelf denk ik erover simpele witte te kopen en ze zelf te bewerken naar mijn smaak. Maar dat een paar slip ons in mijn kast zullen belanden, is al lang geen vraag meer.













Je vindt ze in alle kleuren en patronen. Bloemen, aztec, slangen- of krokodillenleer, legermotief, koeienvacht of vogels. You name it en het staat op een paar slip ons. Ook de prijzen variĆ«ren. Zoals ik al zei, vind je ze voor slechts €20 bij H&M maar dan draag je natuurlijk hetzelfde als iedereen op straat. Ook bij de duurdere merken vind je er. Ik spreek over duur bij deze schoenen als ze meer kosten dan €50, aangezien het toch eigenlijk maar gewoon comfortabele pantoffeltjes zijn. De zoektocht naar een goedkoop leuk paar kan dus beginnen!






Een bijkomend voordeel van deze ontzettend comfortabel paar schoentjes is dat ze bij zowat alles mooi staan. Onder een shortje of rokje staan ze sportief, onder een lange broek (eventueel beneden wat opgerold) of legging staan ze casual. Je kan ze dragen bij een blazer of kleedje maar ook bij een T-shirt en short. 

Super veelzijdig dus en je kan er weinig mee verkeerd doen! Ik raad dan ook iedereen aan op zoek te gaan naar een paar slip ons. You won't regret it!

xx Eva



Geen opmerkingen: