zaterdag 15 maart 2014

look of the day.

Hoi allemaal!


Vandaag laat ik jullie mijn look of the day zien. Je zal dus uitgebreid kunnen zien welke make-up ik gebruikt heb, welke outfit ik heb samengesteld en welke accessoires ik erbij heb gezocht.


De outfit die ik hier draag is volledig zwart-wit. Helemaal my cup of tea! Al probeer ik, nu de lente eraan staat te komen, toch iets meer kleur in mijn kleerkast te brengen. Maar vandaag nog eventjes niet. Ook mijn make-up bleef vrij basic al voegde ik hier en daar wel een roze accent toe. Zwart-wit-roze is namelijk mijn favoriete combinatie voor zowel kleding als interieur als make-up.




Soms heb ik van die dagen waar ik veel tijd heb en dan besluit wat meer aandacht te spenderen aan mijn make-up. Meestal doe ik 's morgens echt niet de moeite om vroeger op te staan om er goed uit te zien. Dan blijf ik letterlijk tot het laatste minuutje liggen. Vandaag moest ik pas om vier uur de deur uit. En aangezien ik me verveelde, en de studieboeken niet zo aantrekkelijk leken, besloot ik nog eens wat extra moeite te doen. Zie hier het resultaat.

Je zal merken dat mijn make-up erg budgetproof is. Ik loop geregeld binnen bij Ici Paris XL of MAC Cosmetics, maar ik heb er nog nooit iets gekocht. Ookal droom ik er stiekem van een lippenstift van Chanel en een mascara van Dior te hebben, vind ik de kwaliteit van budgetmerken nog altijd prima.





Dit zit er vandaag allemaal op mijn gezicht. Ik begin altijd mijn een dagcrème en vervolgens breng ik de BB Cream van Garnier aan. Dat doe ik altijd met mijn vingers. Deels omdat je dan een natuurlijk effect bekomt zonder strepen of harde lijnen en deels omdat ik gewoon te lui ben om een kwast te gebruiken. Daarna ga ik met de Garnier Pure Active roller over mijn onzuiverheden en donkere kringen. Bij extreme gevallen gebruik ik dan nog de Catrice Camouflage Cream om te bedekken. Ik werk het geheel af met Rimmel Stay Matte Poeder met een kwast van Hema.





Voor blush koos ik voor de blush van Hema in 34. Die bracht ik aan met deze blushkwast van Catrice.





Op mijn ogen heb ik gekozen voor een cream oogschaduw van Maybelline in de kleur Rose Gold. Dit is echt een topproduct waar je niks mis mee kan doen. Ook gaan de potjes superlang mee! Daarna bracht ik wat oogpotlood aan op de binnenkant van mijn bovenste oogleden. Zo zien je wimpers er wat voller uit. Vervolgens gebruikte ik mijn Artdeco Eyeliner Pen om een lijntje boven mijn wimpers te maken. Ik heb ook een hele kleine wing gemaakt zodat ik een meer wakkere en open blik krijg. Ik nam nog mascara van Maybelline (The Rocket en The Falsies) om mijn ogen af te werken en met het wenkbrauwpotlood tekende ik mijn wenkbrauwen lichtjes in. Tenslotte gebruikte ik de Essence lippenstift in 07 Natural Beauty.




En dat was mijn volledige make-up look. Zoals je ziet, ookal zit er veel spul op mijn gezicht, ik hou het nog vrij neutraal en naturel. Ik maakte ook een hoge staart, wat ik niet vaak doe maar ik vond het voor vandaag wel leuk.





En dit is wat ik erbij droeg. Een zwart shortje van Pimkie, mijn winterlaarzen van Mano, een blousje wat ik kocht in Forever 21 en de ketting van Primark. Het is ondanks de mooie lentezon nog steeds vrij fris en dus deed ik wel een panty aan onder mijn short. 

 



Ten slotte droeg ik nog deze accessoires van Swarovski. Dit zijn ook meteen de juwelen die ik gekozen heb van mijn €150 euro van dit artikel. De oorbellen en de ringen horen bij dezelfde collectie en passen bij veel van mijn zwart-witte outfits.




En natuurlijk nog een leren jasje van Bershka en een sjaal. Mijn tas is van Primark.

En dat was mijn volledige LOTD. Ik vind het best moeilijk 's ochtends in te schatten hoe warm het gaat zijn en dus probeer ik veel dunne laagjes te dragen. Dan kan je uittrekken wat je wil.

Wat dragen jullie in dit weer?

xx Eva



Geen opmerkingen: