woensdag 5 maart 2014

lush lente.

Hoi allemaal!




De lente komt er weer aan. Na onze herfst - want laten we toegeven, dat was het en geen winter - is het weer tijd voor de bijtjes en bloemetjes. Terwijl wij onze jurkjes en ballerina's beginnen uit te zoeken, is Lush uitgekomen met een vrolijke lentecollectie. Die bevat producten voor Pasen en ook enkele cadeautjes voor Moederdag al. Geen zorgen hoor, moederdag is nog steeds in mei. De producten zien er zoals altijd weer kleurig en leuk uit. Hey, what else did you expect?


Sinds kort ben ik weer een badliefhebber. Vroeger vond ik er niks aan. Ik verveelde me in bad en kreeg het veel te warm.  Dan begon ik vlekken te zien en moest ik uit bad. Anders zou ik flauwvallen. (Ik ben nog nooit flauwgevallen maar dat is hoe ik me flauwvallen voorstel). Dat heb ik nu nog wel soms. Daarom zorg ik er voor dat ik altijd een glas koud water bij me heb staan en vul ik het bad maar tot iets meer dan de helft. Ik zet meestal ook muziek op of neem de laptop mee naar de badkamer voor een film of serie.


Madame Butterfly €8,95 - Bubble Bloom €8,95
Tulip from Amsterdam €8,95

Bloemetjes staan centraal in de lente. Deze bloemige bubble bars kan je in je bad swirlen voor bubbels. Kleine toverstafjes zijn het; zwaai ze een paar keer door je badwater en je tovert bubbels. Ook kan je ze onder stromend water houden terwijl je bad vult. Je kan ze elk gebruiken voor ongeveer zes baden en ze hebben allemaal een verschillende geur. Madame Butterfly heeft een sterke rosegeur, Bubble Bloom bevat honing en Tulip from Amsterdam is dezelfde als die van de Sex Bomb Bath Ballistic. Tip; dit water kan je gebruiken om je planten water te geven!




The Immaculate Eggception Bath Ballistic €11,95 - Fluffy Egg Bath Ballistic €4,95

Pasen betekent eitjes en dat weet Lush. De Immaculate Eggception is een product dat perfect uitlegt waarom ik Lush zo leuk vind. Sowieso al de mooie afwerking van de producten en de lekkere geur. Maar deze eieren hebben iets speciaals. Wanneer je ze openbreekt, vind je vanbinnen een paasdiertje! Je kan zo de brokstukken enkele keren gebruiken of meteen het hele ei in je bad gooien. De eieren ruiken naar vanille, citroen en grapefruit.

Voor de snoepkonten onder ons is het Fluffy Egg dan weer erg geschikt. Het ruikt superzoet naar marshmallows en jelly beans. Deze is één keer te gebruiken.


Bunch of Carrots Re-Usable Bubble Bars €8,95 - Bunny Bubble Bar €5,95

Hoe leuk! Een wortel die je een keer in je badwater moet zwaaien en daarna kan laten opdrogen tot de volgende keer. En dit keer worden ze verpakt per drie. Er zit wortel- en citrusolie in, wat heel goed is voor je huid.

Deze schattige konijntjes zijn geïnspireerd op Alice in Wonderland. Er zit shea boter en kokosolie in voor een zijdeglad huidje. Je kan deze twee keer gebruiken als je hem breekt of ineens de hele bubble bar.



Funny Bunny €32,95 - Carrot Cone €29,95

Deze pakketten zijn ideaal als cadeautje. Er zitten verschillende producten in die goed samengaan. In Fluffy Bunny vind je Carrot Soap, een kleine flacon Grass, een Olive Branch Shower Gel en een stuk groene FUN! Dat is een soort klei waarmee je in bad kan spelen en je lichaam en haar kan wassen.

Carrot Cone bevat Carrot Soap, een Golden Egg en een Bunch of Carrots. Een cadeau om eens lekker je tanden … ehm handen in te zetten!


Mumkin Bubble Bar €4,95 - Secret Garden Bath Ballistic €4,95

Mumkin is een felbegeerde dame. Ze ruikt heerlijk zoet naar frambozen en maakt je water dieproze. Perfect moederdagcadeautje, toch?

Je water zal roze en groen worden wanneer je de Secret Garden Bath Ballistic in je bad laat ronddobberen. Bloemblaadjes verschijnen en de kamer vult zich met de geur van rozen, zoete wilde sinaasappel en rozehoutolie.


 Rose Bubble Bar €4,95

Rozenbottelolie en cacaoboter zullen je huid goed verzorgen, terwijl je badwater verandert in een rozeveld vol met bubbels. Citroen en rozen zorgen voor de geweldige frisse geur. Door dit product te kopen, kan Lush een bijdrage leveren aan het onderwijs in de regio in Turkije waar ze de Roos Absolue inkopen!

 

Mum €48,95 - Mum's Goodies €22,95

En ten slotte heeft Lush nog aan onze lieve mama's gedacht. Ze maakten twee pakketten vol met heerlijk ruikend lekkers voor in bad. Mum is een vegetarisch pakket met Secret Garden Bath Ballistic, Inhale Exhale Bath Ballistic, Mum’s Re-Usable Bubble Bar Wand, Rose Bubble Bar, Dream Cream Hand en Body Lotion en Gorgeous Moisturiser. Niet min dus voor die lieve dame die al zo lang voor je zorgt! Daarnaast krijg je ook nog de mooie mamadoos erbij.

En ook Mum's Goodies zal je mama lekker verwennen! De Rock Star Soap, Secret Garden Bath Ballistic en Wonder Woohoo Bubble Bar zullen ervoor zorgen dat je mama extra geniet van haar baden. De producten op zich zijn al heerlijk, maar dat ze verpakt zijn in zo een leuk hoorntje, maakt het toch extra speciaal.

En dat waren ongeveer alle producten uit de nieuwe collectie. Sommige heb ik er niet bij vermeld omdat ik ze zelf minder spannend vind. Ik ben erg enthousiast over deze collectie en ga er waarschijnlijk ook enkele bath ballistic's van aanschaffen!

Wat vinden jullie van deze lentecollectie van Lush?

xx Eva


Geen opmerkingen: