woensdag 26 maart 2014

essence longlasting lipstick.

Hoi allemaal!




Onlangs kocht ik mijn tweede Essence lipstick. De eerste was een subtiele nudekleur, de tweede moest een felle knalkleur zijn. Het werd hot pink. Ze kosten ongeveer €3 per stuk. Dat kan je dus niet laten liggen, is mijn idee dan. De kans dat mijn collectie uitbreidt is dus ook erg groot.



 


Essence omschrijft deze collectie als volgt:

Langdurige liefde ... Je wordt gewoon echt verliefd op de longlasting lipsticks van Essence. De lipsticks geven je lippen urenlang intense kleur zonder ze uit te drogen. Je vindt zeker jouw favo kleur - van felroze en bessenrood tot subtiele nude tinten. Het Essence logo op de lipstick en de matte, zwarte verpakking met een ring van de bijbehorende kleur zijn echte blikvangers!




De ingrediƫnten:

RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, POLYETHYLENE, MICA, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-TBUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, MAY CONTAIN: CI 15850 (RED 6/RED 7 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77491, CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).





De kleuren die ik nu heb, heten 07 Natural Beauty en 12 Blush My Lips. Deze laatste is nieuw in het assortiment. Ze worden allebei omschreven als erg longlasting, wat ik helemaal kan beamen! Je krijgt ze er heel moeilijk af, de swatches op mijn hand moest ik eraf schuren. Beide lipsticks hebben veel pigment. Dat is mooi! 


 



Hier heb ik niks op mijn lippen.





Natural Beauty is een nude kleur. Deze draag ik op dagen waarop ik wil dat mijn lippen te zien zijn, maar niet te veel in het oog vallen. Wanneer mijn ogen al zwaar opgemaakt zijn, of wanneer ik ga voor een naturel look, gebruik ik deze kleur. Hij is heel subtiel en is eigenlijk gewoon your lips but better. Je zou het een oudroze kleur kunnen noemen.





Blush My Lips is helemaal anders. De kleur is erg intens en gedurfd. Het is een felle roze kleur Ć  la Barbie. Niet iedereen zal deze kleur mooi vinden. Ik vind hem echter heel leuk voor de lente en zomer! De bloemen beginnen te bloeien en de zon komt langzaamaan van achter de wolken vandaan. Waarom dan niet wat fleuriger zijn met je make-up?




Stop dus zeker even in je Kruidvat om deze lipsticks te bekijken. Ze blijven lang zitten, bestaan in dertien verschillende kleuren van nude tot bessenrood en kosten slechts €3. Wat wil je nog meer?

xx Eva

Geen opmerkingen: