woensdag 12 maart 2014

liebster award.

Hoi allemaal!


Ik ben onlangs door Abigail van Favorite things by Abi genomineerd voor de Liebster Blog Award. Dankje daarvoor Abi! Nu is het misschien eerder een tag dan een award, maar dat is prima. De persoon die je nomineert, stelt je een aantal vragen die jij dan moet beantwoorden in een blog. Spannend!


1. Wat vind je het leukste aan bloggen?

Kunnen schrijven wat je wil en volledige controle hebben. Als ik besluit dat ik er een tijdje geen zin meer in heb, stop ik er even mee. Wil ik echter vaker per week posten, is dat ook helemaal mijn beslissing. Ook qua inhoud; ik vind fashion en beauty heel interessant, maar als ik besluit dat ik een lifestyle artikel wil maken, dan doe ik dat toch lekker! Daarnaast vind ik het ook leuk om alle positieve commentaar te krijgen uit mijn omgeving. Dat was totaal niet wat ik verwacht had toen ik ermee begon (wel verwachtte ik dat mensen het aandachtstrekkerij zouden vinden)


2. Welke verborgen talent heb je?



Verborgen talenten heb ik denk ik niet echt. Ik geef dansles, maar of dat verborgen dan wel een talent is weet ik niet!




3. Wat is je lievelingsgerecht?

Ik zal altijd uitkijken naar het einde van maaltijden; het dessert. Maar voor echte gerechten zal ik toch het snelst kiezen voor een pasta. Of, sinds ik niet meer vegetarisch ben, spare ribs.


4. Al je make up is opeens verdwenen! Welk make-up item zou je als eerste opnieuw kopen?

Mascara, definitely. Als ik een donkere brunette was, zou ik waarschijnlijk voor BB cream of foundation gaan, maar zoals blondines als ikzelf wel zullen weten; zonder mascara zijn onze wimpers onzichtbaar. En dan zie je er al snel heel moe uit. Mascara opent je ogen en geeft een wakkere blik. Geen twijfel mogelijk dus; mascara!


5. Welk land zou je nog wel eens willen bezoeken?

Nog wel eens; USA. Maar als ik ook landen mag kiezen waar ik nog niet geweest best; waar niet? Off the top of my head, Australië, Kenia, Peru. Maar serieus, er is volgens mij geen plek waar ik niet heen zou willen.


6. Wat is je favoriete app?

Instagram. Volg me trouwens ;)


7. Wat vind je een slechte gewoonte van jezelf?

Lui zijn. En dat houdt dan ook in niet vroeg kunnen opstaan, je kamer en kot rommelig laten worden enzovoort.


8. Als je voor één dag een dier was, welk dier zou dat dan zijn?

Een nijlpaard. Dat is mijn lievelingsdier en zoals ik al zei, ik ben ontzettend lui. Het lijkt me dan ook geweldig om de hele dag traag vooruit te lopen, in de modder te rollen en gewoon wat te liggen. Voor één dag he, anders werd het te saai.


9. Wat is je favoriete film?

Waarschijnlijk The Bucket List. Die geeft me namelijk zo een blij gevoel. Ook vind ik altijd na het einde van de film dat het tijd wordt dingen te gaan doen in mijn leven. Want waarom wachten tot je terminaal bent om de wereld te ontdekken?


10.Wat is je guilty pleasure (foute) muziek?

Oh easy; Studio 100 TV. Dat staat soms wel op ja. Vooral tijdens de examens word ik altijd erg nostalgisch. K3 en Samson en Gert blijven natuurlijk wel mijn favoriet. Geen Mega Mindy crap please.


11. Wat is je favoriete kleding item? Kan je die laten zien?

Momenteel is dat mijn 'leren' broek. €20 bij de H&M en zit als gegoten. Ik vind het ook voor de herfst en winter er heel mooi uitzien.

En ik nomineer iedereen met een blog om dezelfde vragen te beantwoorden! Ik ben benieuwd!

xx Eva

Geen opmerkingen: