zaterdag 21 juni 2014

boohoo, ik need help.

Hoi allemaal!!


Wie kent het? Je zit urenlang rond te kijken op online webshops, vult je mandje helemaal tot je erachter komt dat je al ruim over je budget zit. En dan is je zin over. Je wil niet gaan selecteren, je bent moe van al het kijken en eerlijk gezegd, het wachten op je bestelling is echt te veel gevraagd. En zeker als dan blijkt dat bepaalde dingen niet zijn zoals je ze verwachtte of niet pasten. Hoe vaak ik het ook doe, echt iets kopen heb ik nog maar twee of drie keer gedaan. Daar moet verandering in komen!


En begrijp me niet verkeerd. Ik hou van real life shoppen! Een hele dag met mama naar Maastricht of Antwerpen en dan terugkeren met enkele gevulde zakjes en een wat lege portefeuille vind ik supergezellig! Maar sommige winkels heb je in België niet, en dan 'kan je natuurlijk niet anders' dan maar online te winkelen. Je kast kan toch nooit te vol zijn? Dan koop je gewoon een tweede kast ;)!



Ik heb echter een nieuw systeem. Ik selecteer dingen die ik mooi vind en plaats ze in mijn winkelwagentje. Dat doe ik zo een drie keer met enkele dagen tussen. Als ik het dan nog in mijn winkelmandje plaats, weet ik dat ik het item wel érg mooi vind. 

Dat deed ik onlangs ook, maar bij Boohoo is het niet gemakkelijk je te beperken tot enkele kledingstukken. Boohoo is heel goedkoop, te vergelijken met H&M en Bershka, en heeft hele leuke kleren. Ik was sowieso op zoek naar wat zomerse kleding, en met name kleedjes. Maar, ik heb jullie mening nodig!



Hieronder vind je de stukken die ik momenteel, na veel selecteren, nog in mijn winkelmandje heb zitten. Wat vinden jullie? Welke moet ik bestellen en welke raden jullie af?


€ 15


€ 15


€ 30


€ 15 - € 9


€ 22


€ 9 - € 22


€ 16


€ 30


€ 16


€ 45 - € 16

Help needed please! Wanneer ik mijn bestelling geplaatst heb, en mijn kledingstukken zijn aangekomen, zal ik jullie vertellen wat ik gekozen heb en wat ik van de service vond. Zijn de kleren van goede kwaliteit? Komen de mate overeen met de universele maten? Vallen de kleuren tegen? Ik ben benieuwd!

xx Eva

Geen opmerkingen: